فروش ویژه انواع درب  ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت و اطلاعات کافی در مورد انواع درب ضد سرقت و خرید انواع درب ضد سرقت
فروش ویژه انواع درب  ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت و اطلاعات کافی در مورد انواع درب ضد سرقت و خرید انواع درب ضد سرقت

دکوراسیون داخلی و نورپردازی

در اینجا به نورپردازی در در دکوراسیون داخلی می پردازیم. درصورتی‌که یک خانه باوجود داشتن روشنایی زیاد تاریک به نظر برسد یا مشکل تأمین نور وجود داشته باشد، یا نور طبیعی در حد کافی به خانه نرسد ممکن است که این وضعیت چشم‌ها را اذیت کند و فرد مجبور شود که از آباژور و چراغ‌های مطالعه استفاده نماید. راه‌حل این مشکل در این مطلب ارائه شده است.

  

نور مصنوعی از اجزاء اصلی معماری داخلی بوده و درواقع جانشین نور آفتاب یا نور طبیعی است. برای اینکه یک فرد امکانات عملی و دکوراتیو نور را به بیشترین حد خود برساند باید قبل از هر کاری این موضوع را که از نور چه توقعی دارد را موردتوجه قرار دهد. نورپردازی کلی بایستی اساساً تأمین‌کننده امنیت از طریق فراهم کردن نور طبیعی به‌منظور تسهیل در حرکت بدون اینکه برخوردی با وسایل اتاق صورت گیرد، باشد. در مرحله بعد باید فرد سلیقه و خواسته خود و نیز مقتضیات اتاق را مدنظر قرار دهد.
نورپردازی صحیح می‌تواند محیط کار روشن‌تر را برای فرد تأمین کند. بعلاوه نورپردازی باعث می‌شود تا فرد بر رنگ‌های موجود تأکید بیشتری داشته باشد و از این طریق جذابیت و نشاط بیشتری را برای اتاق به ارمغان بیاورد، حال و هوای اتاق‌ها را تغییر دهد، محیط‌های فاقد نظم لازم را جمع‌وجور کند و اتاق‌های کوچک را به شکل جادار و بزرگ نشان دهد.

نورپردازی می‌تواند در سه نوع مختلف صورت گیرد:

1. نورپردازی کلی که روشی غیرمستقیم محسوب می‌شود به‌طوری‌که به‌واسطه غیرمستقیم بودن چشم را نمی‌زند و با تابش از سقف و دیوارها نور متعادل و آرامش بخشی را در پس‌زمینه برای فرد فراهم می‌کند.

2. نورپردازی محیط کار که درواقع نور لازم برای فعالیت‌هایی همچون نوشتن، مطالعه، آشپزی و ... می‌باشد. این نور ایجاد سایه نمی‌کند و باعث خستگی چشم نمی‌شود.

3. نور تأکیدی یا به عبارتی نور متمرکز که تنها برای تزئین بکار می‌رود. این نور برای تمرکز بر جنبه‌های جذاب اتاق از قبیل آثار هنری، کلکسیون‌های گران‌بها، نقش و نگارها و غیره مورداستفاده قرار می‌گیرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.