فروش ویژه انواع درب  ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت و اطلاعات کافی در مورد انواع درب ضد سرقت و خرید انواع درب ضد سرقت
فروش ویژه انواع درب  ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت و اطلاعات کافی در مورد انواع درب ضد سرقت و خرید انواع درب ضد سرقت

تاریخچه درب های ضد سرقت در ایران

در این مقاله سعی بر ارائه تاریخچه‌ای کوتاه در رابطه با درب‌های ضد سرقت داریم. هم اکنون یکی از پرفروش‌ترین درب‌های جهان همین درب‌های ضد سرقت بوده و این کالا در بازار ایران نیز رونق بسیار زیادی در سال های اخیر پیدا کرده است. اولین درب ضد سرقتی که وارد ایران شد، باعث ایجاد تحول عظیم در صنعت تولید درب بین شرکت های و تولیدی ها بزرگ گشت و با توجه به آنکه در آن سال ها بازار ساخت و ساز بسیار رونق داشت به سرعت توانست جایگاه خود را در میان خریداران ایرانی پیدا نماید.
 
 البته در آن سال ها باعث وارد شدن سیل عظیمی از این درب ها توسط افرادی که تخصصی در زمینه این درب ها نداشتند به ایران شد، این مورد باعث شد تا در زمان شروع ساخت مسکن‌های مهر رقابتی بسیاری در میان وارد کنندگان بر سر قیمت و برنده شدن در مناقصه‌ها شکل بگیرد. اما عدم وجود نظارت کافی باعث گردید تا درب‌های ضد سرقت کاملاً نامرغوب وارد کشور شود. البته با نوسان قیمت‌های دلار طولی نکشید که تقاضا از سوی مصرف کننده کم گردید و واردات این درب‌های از کشورهای همچون چین کاهش پیدا نمود.
در سال های اخیر وارد کنندگان درب ها معمولاً از کشورهای همچون ترکیه اقدام به وارد کردن درب ضد سرقت می نمایند. این مورد با توجه به ذهنیت بسیار بد مردم نسبت درب‌های چینی و البته نامرغوب بودن این درب ها باعث شده است که وارد کنندگان حتی جنس های مرغوب چینی را نیز وارد بازار نکنند.
در زمان کنونی با توجه به اینکه تولید کنندگان ایرانی نیز وارد این بازار شده‌اند، استفاده از درب‌های ضد سرقت ایرانی نیز علاوه بر رونق اقتصاد کشور و استفاده از کالای ایرانی همواره حمایت از کالای ایرانی نیز می باشد. درب‌های ضد سرقت ایرانی نیز دارای کیفیت مناسب و به همراه استاندارد جهانی ساخته شده اند.
منبع: http://zedeserghatdarb.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.