فروش ویژه انواع درب  ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت و اطلاعات کافی در مورد انواع درب ضد سرقت و خرید انواع درب ضد سرقت
فروش ویژه انواع درب  ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت و اطلاعات کافی در مورد انواع درب ضد سرقت و خرید انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ایرانی

 همواره حمایت از کالای ایرانی باید در راستای تفکرات ایرانیان باشد تا علاوه بر کمک به چرخش اقتصاد ملی، باعث ایجاد کارآفرینی نیز شود. با گذشت مونتاژ درب‌های ضد سرقت در ایران، امروزه درب‌های ضد سرقت بسیار مرغوب در کشور عزیزمان توسط تولید کنندگان و صنعت گران این حوزه در حال ساخت و ارائه به بازار می باشد.
  هم اکنون دو سری از درب‌های ضد سرقت اکو نومی و لوکس در حال ساخت می باشد. معمولاً مواد اولیه این درب‌ها وارداتی و مابقی بخش های درب داخل ایران تولید و عرضه می شوند. البته تولید کنندگان این حوزه در حال کار بر روی مواد اولیه جهت تولید در ایران نیز می باشند.
درب‌های ایران معمولاً مشابه درب‌های ترکیه ای ساخت می شوند. متأسفانه با وجود آنکه درب‌های ضد سرقت ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردارند، اما به علت وجود نداشتن واحد نظارتی سرگذشت درب‌های چینی گریبان درب‌های ضد سرقت ایرانی نیز گشته است.
البته ذکر این نکته که به تمامی درب‌های ضد سرقت ایرانی نمی توان اعتماد کرد خالی از لطف نیست چرا که با رشد قارچ گونه تولید کننده‌های بزرگ و کوچک این نوع درب‌ها حتماً هستند تولید کنندگانی که درب‌های بی کیفیت ایرانی را نیز تولید می نمایند. همچنین با توجه به کاهش ساخت و ساز و از طرفی کاهش تقاضا و همچنین کمبود بودجه فعالان حوزه ساخت و ساز باعث شده است که تقاضا جهت خرید درب‌های ضد سرقت ارزان بی کیفیت بیش تر از درب‌های با کیفیت باشد و از طرفی تولید کنندگان این حوزه مجبور به کاهش کیفیت و البته کاهش قیمت باشند. همین مورد باعث ایجاد سوء استفاده‌های در ساخت این نوع درب‌ها شده است.
همچنین با توجه به تنوع درب‌های ضد سرقت همواره انتخاب یک درب خوب و با کیفیت برای خریداران بسیار سخت شده است. حتی بعضاً دیده شده است، درب‌های ضد سرقت با کیفیت بسیار پایین به قیمت های بسیار بالا به فروش می رسند.
جهت دیدن تولید کنندگان معتبر این حوزه به وب سایت ما بیایید.
منبع: http://zedeserghatdarb.blogsky.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.