فروش ویژه انواع درب  ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت و اطلاعات کافی در مورد انواع درب ضد سرقت و خرید انواع درب ضد سرقت
فروش ویژه انواع درب  ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت

فروش ویژه انواع درب ضد سرقت و اطلاعات کافی در مورد انواع درب ضد سرقت و خرید انواع درب ضد سرقت

بررسی و مقایسه سه نوع درب ضد سرقت موجود در بازار

می دانید که درب ضد سرقت به سه صورت در بازار عرضه می شود: درب ضد سرقت چینی ، ایرانی و ترک. نوع چینی این درب ها با دو نوع دیگر تفاوت های چشمگیری دارد. با این حال درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک تشابه زیادی دارند و تنها تفاوت آن ها در محل مونتاژ این درب هاست که به ترتیب در ایران و ترکیه این کار صورت می گیرد. از نظر کیفیت این دو در رده یکسان قرار می گیرند، بنابراین بررسی آن ها را با هم انجام می دهیم.

  


بیشتر اوقات ابعاد چهارچوب درب ضد سرقت ترک اعم از عمق، ضخامت و عرض داخلی به ترتیب به اندازه 17، 9 و 9 سانتی متر در نظر گرفته می شود. البته این ابعاد در درب ضد سرقت بسته به درخواست مشتری قابل تغییر هست. ورق داخلی مورد استفاده در تولید ساخت و تولید درب ضد سرقت ایرانی و ترک بسته به نیاز می تواند از جنس استیل یک پارچه و یا ورق های آهنی باشد. پاشنه درب نیز در این نوع درب ها از جنس استیل ضد زنگ هست که از زنگ زدگی و پوسیدگی در امان بماند. 

نصب لنگه درب ضد سرقت بر روی چارچوب با استفاده از 4 عدد لولا صورت می گیرد و همچنین این نوع درب ضد سرقت فاکتورهایی همچون چشمی و قفل ضد سرقت دارد. این فاکتورها امنیت و آسایش مشتریان را برای استفاده از این درب ها بالا می برند. در همه درب های ضد سرقت معمولا دو نوع کلید، یکی کارگری و دیگری کلیداصلی، برای باز کردن قفل در نظر گرفته می شود. کلید اصلی بایستی در زمان خرید درب ضد سرقت از فروشنده دریافت شود. 

توجه نمایید که به علت کیفیت بالاتر یراق آلات بکار رفته در درب های ضد سرقت نوع ایرانی و ترک، قیمت آن ها از درب های ضد سرقت چینی بالاتر است. 


منبع: صنعت ساختمان » درب ضد سرقت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.